راه اندازی کسب و کار و مدل‌های آن از سنتی تا الکترونیکی

راه اندازی کسب و کار و مدل‌های آن از سنتی تا الکترونیکی

 

ناشر: جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی

نویسنده: محمدجواد شایگان فرد - محمد کشاورزیان

سال نشر: 1402

صفحه: 178

نوبت چاپ: ۱

 

 

معرفی کتاب

 

کسب وکار بخش جدایی ناپذیر زندگی بشر امروزی است اما متاسفانه سیستم آموزشی کشور به صورت جدی به این مقوله نمی‌پردازد.بسیاری از دانشجویانی که در رشته تحصیلی خود موفق هستند و مهارت‌های رشته خود را به خوبی آموخته‌اند با یک چالش جدی دست و پنجه نرم می‌کنند و آن عدم آشنایی با مقوله‌ی کسب و کار است.

کتاب حاضر مدل‌‌های مشهور کسب و کار را به شما معرفی می‌کند، به صورتیکه با مطالعه آن، دانش اولیه را برای راه اندازی کسب و کار فرا خواهید گرفت. هرچند نگارش کتاب با محوریت کسب و کارهای آنلاین بوده اما از مدل های سنتی غافل نیست و با ارائه مثا‌ل‌های ساده و بومی به درک عمیق موضوع کمک می‌کند.

 محتوای حاضر، حاصل چندین سال پژوهش و تدریس این مبحث توسط نویسنده اول کتاب بوده و برای تدریس در درس های راه اندازی کسب و کار و تجارت الکترونیک مناسب است. با توجه به بازخوردهای مثبتی که از تدریس این درس دریافت  شده، اطمینان دارم این کتاب برای دانشجویان, استارتاپ‌ها و کلیه کسانی که قصد راه اندازی یا توسعه‌ی کسب و کار خود را دارند مفید خواهد بود.

text to speech icon

کلیدواژه‌ها: کسب کسب کار کتاب کار تدریس اندازی سال