طرح توانمندسازی اقتصادی محله‌های شهر تهران

۰۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۵ کد : ۳۲۶۲ آموزشی
دور دوم طرح توانمندسازی اقتصادی محله ­های منطقه ۱۱ شهر تهران، با استقبال و حضور بانوان این منطقه روزهای چهارشنبه و یکشنبه ۲۷ و ۳۱ تیرماه ۱۳۹۷، در ساختمان شهرداری ناحیه ۴ منطقه ۱۱ شهر تهران برگزار شد.
طرح توانمندسازی اقتصادی محله‌های شهر تهران

به گزارش روابط عمومی واحد علامه طباطبایی این طرح به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی و با همکاری جهاددانشگاهی واحدعلامه طباطبائی، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سرای محله راه آهن منطقه 11 تهران، با هدف شناسایی ظرفیت، توانایی و استعداد محله­های منطقه 11 در حال اجراست.

دور دوم طرح توانمندسازی اقتصادی محله­ های منطقه 11 شهر تهران، که شامل مصاحبه حضوری از بانوان مستعد کار بود، روزهای چهارشنبه و یکشنبه 27 و 31 تیرماه 1397، در ساختمان شهرداری ناحیه 4 منطقه 11 تهران برگزار شد. در این جلسه که با حضور اساتید حوزه­های کارآفرینی، کسب­وکار و روانشناسی همراه بود، از 42 نفر از بانوان منطقه مصاحبه به عمل آمد.

هدف اصلی  برگزاری این طرح، شناسایی ظرفیت، توانایی و استعداد محله­های منطقه 11 تهران و توانمندسازی اقتصادی بانوان این منطقه است. از دیگر اهداف این طرح شناسایی موانع، محدودیت­ها و عوامل ارتقاء توانمندسازی اقتصادی محله­ها و همچنین برنامه‌ریزی برای آموزش‌های لازم جهت توانمندسازی اقتصادی بانوان مستعد و توانمند منطقه می‌باشد.

 

 

کلید واژه ها: توانمندسازی اقتصادی


( ۱ )

نظر شما :