آغاز اجرای طرح سرباز ماهر توسط جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبائی در استان تهران

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۸ کد : ۳۰۷۸۹ عمومی آموزشی تاپ خبر
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی ، دوره‌های مهارت‌آموزی نیروهای مسلح در قالب طرح «سرباز ماهر» در استان تهران به همت جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی آغاز شد.
آغاز اجرای طرح سرباز ماهر توسط جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبائی در استان تهران

طرح سرباز ماهر با هدف آموزش مهارت‌های عمومی اشتغال و کارآفرینی سربازان در دوران آموزشی در پادگان‌ها شکل گرفته است. هدف از این طرح افزایش توانمندی جوانان ذکور کشور در خدمت سربازی و توسعه ی قابلیت‌های جوانان در راستای ایجاد آمادگی لازم برای ورود آنان به بازار کار می باشد. در ادامه ی طرح و پس از پایان خدمت، تسهیل‌گری لازم و زمینه‌سازی برای کارآفرینی و اشتغال جوانان نیز مدنظر می باشد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبائی، معاون آموزشی این واحد با اعلام این خبر افزود: بر اساس تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح که با هدف توانمندسازی نیروی انسانی منعقد شده است، اجرای این طرح توسط جهاددانشگاهی در حال انجام است.

یوسف لطفی با اشاره به اینکه از جمله مسائل اساسی و چالش‌هایی که در جامعه وجود دارد، بحث اشتغال جوانان، ازدواج و لزوم امیدآفرینی در کشور است بر اجرای طرح مذکور تاکید و اظهار داشت اجرای این طرح به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان تهران با تاخیر آغاز شد و اجرای آن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای سربازان پادگان آموزش تخصص های هوایی شهید خضرائی شروع شد.

وی افزود: در این طرح نیروهای مسلح با شرکت در دوره آموزشی کارآفرینی و  مهارت‌های زندگی، خود را برای آغاز یک کسب و کار آماده می‌کنند.

کلید واژه ها: سرباز ماهر


نظر شما :