برگزاری ورکشاپ آنلاین گوینده شو

برای اولین بار در دانشگاه علامه طباطبائی
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۸۳۰۹ عمومی فرهنگی تاپ خبر
برای اولین بار در دانشگاه علامه طباطبائی ورکشاپ آنلاین گوینده شو به همت کانون گویندگی و اجرا دانشگاه علامه طباطبایی و با همکاری جهاددانشگاهی واحد علامه، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد هنر و موسسه هنری آموزشی وسم‌آوا، برای علاقه مندان به هنرهای اجرا، گویندگی، فن بیان و دوبلاژ برگزار شد.
برگزاری ورکشاپ آنلاین گوینده شو

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد علامه، نخستین دوره از این ورکشاپ با عنوان " گوینده شو " با حضور مجریان، گویندگان، نویسندگان، تهیه کنندگان و دوبلورهای سازمان صداو سیما (معصومه احسانیان، فیروزه آدابی، داریوش بشارت، الهه پرسون، وحید طبیب و آیلا صاحب جمع) 29  الی 31 اردیبهشت سال جاری، با شرکت 130 نفر از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی، علاقه مندان و هنرجویان فن بیان، اجرا، گویندگی و دوبلاژ ، به صورت وبیناری با هدف کشف و شناسایی استعدادها در زمینه هنر اجرا و گویندگی و همچنین معرفی این مهارت ها برگزار گردید.

اساتید روز اول این ورکشاپ خانم ها آیلا صاحب جمع و الهه پرسون بودند که در مورد اجرا و فن بیان به صحبت پرداختند. روز دوم این کارگاه اختصاص به هنرگویندگی داشت که خانم فیروزه آدابی و جناب آقای وحید طبیب از گویندگان مطرح رادیو مباحث خود را بیان کردند و روز پایان این ورکشاپ اختصاص به هنر دوبلاژ داشت که خانم معصومه احسانیان و جناب آقای داریوش بشارت از اساتید این بخش بودند. لازم به توضیح است به هنرجویان شرکت کننده در این رویداد گواهی حضور از طرف جهاد دانشگاهی واحد های علامه طباطبائی و هنر اعطا می گردد .

 

 


( ۳ )

نظر شما :