نشست تخصصی پیشرانان و پشتیبانان کارآفرین در حوزه مشاغل خرد و کوچک و خانگی

طرح ملی توانمند سازی زنان سرپرست خانوار

" طرح ملی توسعه مشاغل خانگی "
۱۹ آبان ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۳۷۰۰ عمومی تاپ خبر
روز شنبه مورخ ۱۸ آبان ماه سال جاری نشست تخصصی پیشرانان و پشتیبانان کارآفرین در حوزه مشاغل خرد و کوچک و خانگی به منظور پیاده سازی " طرح ملی توانمند سازی زنان سرپرست خانوار ذیل طرح ملی توسعه مشاغل خانگی" به میزبانی فرمانداری اسلامشهر در این شهرستان برگزار گردید.
طرح ملی توانمند سازی زنان سرپرست خانوار

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی در این جلسه که با حضور مدیران شهرستان، دکتر بیجندی معاون آموزشی و رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی، جناب آقای دشتی معاون توانمندسازی و تحقیقات اشتغال و کارآفرینی این سازمان، دکتر موسوی رییس جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی و جمعی از پیشرانان و پشتیبانان کارآفرین در حوزه مشاغل خرد و کوچک و خانگی برگزار گردید، زمینه همکاری های فیمابین بررسی و طرح در حضور صاحبان کسب و کار و پیشرانان موفق شهرستان اسلامشهر تشریح گردید. در این نشست تخصصی که پیشرانانی از حوزه های مختلف همچون: پوشاک کودک و نوجوان، پرورش قارچ، صنایع دستی نظیر (چرم، زیورآلات، گل سازی)، تولید جوجه یک روزه، خشک کردن میوه، سبزیجات و... حضور داشتند کارآفرینان به بیان فرصت ها و چالش های کسب و کار و نحوه همکاری در بکارگیری متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی پرداختند. از نکات قابل توجه این همایش حضور بانوان کارآفرین و موفقیت های برجسته ایشان بود.

این نشست با حضور اعضای محترم معاونت کارافرینی و اشتغال ستفا، مجموعه بازار کار و مدیران و کارشناسان جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبائی به عنوان مجری طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرستان های غرب استان تهران همراه بود. شایان ذکر است طرح ملی توانمند سازی زنان سرپرست خانوار از جمله طرح هایی است که معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری به عنوان کارفرما، وزارت محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان ناظر و جهاددانشگاهی به عنوان نهاد توسعه ای و مجری به منظور ایجاد ۶۲۰۰ فرصت شغلی با یکدیگر همکاری دارند.

 

 

 

کلید واژه ها: نشست تخصصی پیشرانان و پشتیبانان کارآفرین طرح ملی توسعه مشاغل خانگی طرح ملی توانمند سازی زنان سرپرست خانوار


( ۱ )

نظر شما :