بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه/دعوت از ملت شریف ایران برای شرکت در صفوف به‌هم‌پیوسته راهپیمایی

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۸ کد : ۶۸۹۴۷ عمومی تاپ خبر
جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ماه با انتشار بیانیه‌ای از ملت شریف ایران دعوت کرد که بااراده راسخ، مصمم و متعهد به مصالح و منافع کشور همانند سال‌های گذشته با شرکت در صفوف به‌هم‌پیوسته راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و همچنین حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران رقم بزنند و موجب یاس و ناامیدی دشمنان شوند.
بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه/دعوت از ملت شریف ایران برای شرکت در صفوف به‌هم‌پیوسته راهپیمایی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، متن بیانیه این نهاد به شرح زیر است:
 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه صرفاً  یک مناسبتِ تاریخیِ ثبت‌شده در تقویم کشورمان نیست، چراکه در این روز، برگی مهم از تاریخ پرفرازونشیب ایران رقم خورد و ملت از چنگال طاغوتیان زمان رهایی یافتند.

حماسه بیست و دوم بهمن ماه که تاریخ ملت ما را از دیروزِ آن جدا کرده است، یادآور عزم و اراده‌ی قوی مردمانش در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی یعنی؛ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

روزی که زنان و مردان این سرزمین با رشادت‌ها و دلاوری‌های خود به رهبری معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی(ره) فریاد آزادی و آزادگی سر دادند و با خون خود، نهالِ انقلاب شکوهمند اسلامی را آبیاری و پرورش دادند.

اکنون در شرایطی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را ارج می‌نهیم که طی سال‌های پس‌ازاین انقلاب بزرگ اسلامی، ایادی استکبار و در رأس آنان آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی از به کار گرفتن هیچ حربه، ترفند و کوششی برای از میان برداشتن این نهضت اسلامی دست نکشیده‌اند و همواره با تهدیدات مختلف اقتصادی و سیاسی و حتی حمله نظامی و ایجاد ناامنی، اغتشاش و تهاجمی چندوجهی در تلاشند تا در مسیر حرکت این انقلاب سنگ‌اندازی کنند.

اما مهم آن است که باوجود تمامی این تهدیدها و فتنه‌های بزرگ و کوچک، با هدایتگری‌های حکیمانه امامین انقلاب اسلامی، از توطئه‌ها، بحران‌ها و فتنه‌های پیچیده و زنجیره‌ای دشمنان عبور کرده و در گام دوم انقلاب اسلامی، شاهد اقتدار و صلابت بیش‌ازپیش این کشور ظلم‌ستیز هستیم  و ایران اسلامی امروز به بازیگری قدرتمند در منطقه و جهان تبدیل‌شده است.

انقلاب اسلامی ایران، نه‌تنها سرنوشت ملت ایران را تغییر داد، بلکه تأثیر عمیقی بر شرایط و تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جهان گذاشت. این انقلاب، الهام‌بخش مردم آزاده و آزادی‌خواه جهان در مبارزه با استکبار و سلطه‌گری شد و نشان داد باایمان، اراده و همبستگی، می‌توان از هر سد محکمی عبور کرد و همان‌گونه که امروز رسوایی آمریکا و رژیم صهیونیستی را پس از عملیات «طوفان الاقصی» در غزه می‌بینیم، اراده الهی، ادامه این پیروزی‌هاست و به‌شرط استقامت، فتح قله‌های پیروزی نزدیک و دست‌یافتنی است.

امروز در طلوعِ فجری دیگر و در آستانه‌ی چهل و ششمین بهار انقلاب اسلامی، نهاد انقلابی جهاددانشگاهی به‌عنوان یکی از اجزای این حرکت بزرگ و تاریخی که رهبر انقلاب از آن به‌عنوان مولود مبارک و جزو معدود رویش‌های اصلی انقلاب اسلامی نام ‌برده‌اند، با اعتماد به جوانان و بهره‌گیری از توان و نیروی علمی و تخصصی نخبگان و جوانان کشور و با تکیه ‌بر مدیریت جهادی که از ایمان اسلامی در راه عزّت و پیشرفت دانش‌بنیان کشور الهام گرفته به ظرفیتی امیدبخش در جامعه تبدیل‌شده است و عموم مردم ایران اسلامی، از دستاوردهای آن بهره‌مند می‌شوند.

این افتخارات بی‌مانند و بزرگ در شرایطی حاصل‌شده که دشمنان ایران و انقلاب، کشورمان را تحت وسیع‌ترین و سخت‌ترین تحریم‌های خود قرار داده‌اند، به این امید که آرمان‌های انقلابی مردم دچار ضعف و سستی شده و با خستگی و دل‌زدگی، متروک بمانند؛ اما جهادگران جهاددانشگاهی همگام با سایر علاقه‌مندان این مرزوبوم، به‌خوبی نشان دادند که حتی ذره‌ای نیز از آرمان‌ها و اهداف خود عقب ننشسته و با اتکال به خداوند متعال و استعانت از او و همچنین بهره‌گیری از توانمندی‌های علمی و تخصصی ، در مسیر تحقق اهداف بزرگ و والای انقلاب اسلامی و پیشرفت و توسعه کشور، گام خواهند برداشت.

جهادگران جهاددانشگاهی در آستانه جشن پیروزی انقلاب و برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه، از ملت شریف ایران دعوت می‌کنند که بااراده راسخ، مصمم و متعهد به مصالح و منافع کشور همانند سال‌های گذشته با شرکت در صفوف به‌هم‌پیوسته راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و همچنین حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران رقم بزنند و موجب یاس و ناامیدی دشمنان شوند.

جهاددانشگاهی
21 بهمن‌ماه 1402

 

 


نظر شما :