جلسه ی تقدیر از دکتر موسوی رییس اسبق واحد علامه طباطبایی و معارفه ی مهندس تقی‌پور به عنوان سرپرست جدید این واحد

۲۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۰ کد : ۵۶۰۴۵ تاپ خبر
جلسه ی تقدیر از دکتر موسوی " ریاست اسبق جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی " و معارفه ی مهندس تقی‌پور " سرپرست جدید واحد علامه طباطبایی " روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ با حضور مهندس رازانی " سرپرست اداره کل امور واحدهای جهاددانشگاهی " و جمعی از معاونین، مدیران و پرسنل واحد علامه طباطبایی برگزار شد.
جلسه ی تقدیر از دکتر موسوی رییس اسبق واحد علامه طباطبایی و معارفه ی مهندس تقی‌پور به عنوان سرپرست جدید این واحد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی در این مراسم ضمن تقدیر از تلاشهای دکتر موسوی درمدت زمان ریاست ایشان، مهندس تقی پور به عنوان سرپرست جدید واحد علامه طباطبایی طی حکمی از جانب دکتر مسلمی نائینی " ریاست جهاددانشگاهی " منصوب و معرفی شد. در این جلسه که با حضور جمعی از مدیران، معاونین و پرسنل واحد علامه همراه بود، مهندس تقی پور محورهای مورد تاکید دکتر مسلمی در راستای دستیابی به چشم انداز و اهداف واحد علامه را به شرح ذیل برشمردند :

  1. ارتباط و همراهی با دانشگاه علامه طباطبایی و تلاش در راستای همکاری و دستیابی به اهداف و چشم انداز دانشگاه
  2. ارتباط و همراهی  با واحدهای جهاددانشگاهی، پژوهشگاه علوم انسانی، دانشگاه علم و فرهنگ و نهادهایی که در حوزه ی علوم انسانی در جهاددانشگاهی شاخص هستند
  3. جذب نخبگان حوزه های علوم انسانی به منظور فعال سازی گروه های پژوهشی و کار در محور تحول علوم انسانی که مورد انتظار مسئولان نظام و نهادهای بالادستی از جهاددانشگاهی در این رابطه می باشد.

همچنین ایشان بر تاکید دانشگاه علامه طباطبایی مبنی بر تدوین و اجرای برنامه هایی در راستای اشتغال و توانمندسازی فارغ التحصیلان رشته های علوم انسانی توسط جهاددانشگاهی تاکید ویژه کردند و عنوان نمودند از برنامه ها و پیشنهادات همکاران در ذیل این محور و استفاده از ظرفیت های دانشگاه مانند : دانشجویان همیار – امریه – جذب نخبگان و ... حمایت خواهند نمود.


( ۱ )

نظر شما :