معاون اجرایی رییس جمهور در بازدید از نمایشگاه جهاددانشگاهی:

جهاددانشگاهی با حمایت دولت و بخش خصوصی به اهداف خود می‌رسد/تقدیر و تشکر از دستاوردهای این نهاد

۰۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۲ کد : ۴۰۰۰۰ عمومی تاپ خبر
معاون اجرایی رییس جمهور در بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای دستاوردهای جهاددانشگاهی اظهار کرد: معتقدیم که جهاددانشگاهی با کمک دولت و بخش خصوصی به اهدافی که برای آن ترسیم شده است، خواهد رسید.
جهاددانشگاهی با حمایت دولت و بخش خصوصی به اهداف خود می‌رسد/تقدیر و تشکر از دستاوردهای این نهاد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور امروز، هشتم دی ماه در بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی که با همراهی دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی انجام شد، ضمن قدردانی از تلاش های جهادگران این نهاد بیان کرد: امروز روز بسیار خوب، میمون و مبارکی بود. توفیق داشتیم تا در محضر جهادگران جهاددانشگاهی از تازه ترین دستاوردهای علمی جهاددانشگاهی بازدید داشته باشیم.

وی افزود: گرچه در گذشته نیز از نمایشگاه های جهاددانشگاهی اطلاعات و بازدید داشتیم، اما این نمایشگاه قدری متفاوت تر از نمایشگاه های قبلی است و خدا را شاکر هستیم که هرچه زمان می گذرد، فعالیت های این نهاد پیشرفته‌تر شده و دستاوردهای جدیدی را ملاحظه می کنیم.

دکتر مرتضوی تصریح کرد: بر این باور هستیم که چنانچه به عزم دانشمندانمان اعتقاد داشته باشیم و از این ظرفیت خدادادی استفاده مطلوب کنیم، نه تنها قادر هستیم بخشی از تحریم ها را پشت سر گذاریم، بلکه قادر خواهیم بود تا بخشی از محصولاتمان را به کشورهای جهان صادر کنیم و همواره نام جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای علم و فناوری جهان همچون گذشته و بهتر از گذشته بدرخشد.

معاون اجرایی رییس جمهور بیان کرد: به نوبه خود از تمامی دست اندرکاران جهاددانشگاهی چه در حوزه صنعت، چه در بخش زیست فناوری و چه در حوزه بهداشت و درمان تقدیر و تشکر می کنم. قطعا شعار دولت سیزدهم حمایت از دانش بنیان ها، جوانان خلاق، مؤمن و انقلابی کشور است و معتقدیم که جهاددانشگاهی با کمک دولت و بخش خصوصی به اهدافی که برای آن ترسیم شده است، خواهد رسید.

کلید واژه ها: نمایشگاه 1400


نظر شما :