چاپ کتاب « قرارداد های مشارکت در صنعت نفت و گاز »

۰۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۵۲ کد : ۳۸۳۸۴ تاپ خبر انتشارات
کتاب « قرارداد های مشارکت در صنعت نفت و گاز » در جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی، چاپ شد.
چاپ کتاب « قرارداد های مشارکت در صنعت نفت و گاز »

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی توسط شعبه سازمان انتشارات این واحد کتاب " قرارداد های مشارکت در صنعت نفت و گاز" تالیف دکتر مهدی عباسی وفائی و با شمارگان500  نسخه دارای 341 صفحه در 7  فصل، در قطع رقعی چاپ شد.

لازم به توضیح است انجام پروژه‌های بالادستی نفتی نیازمند صرف سرمایه‌های هنگفت و به کارگیری فناوری‌های نوین است. شرکت‌های بزرگ نفتی در سطح جهان ممکن است ترجیح دهند در پروژه‌های نفتی با سایر شرکت‌ها مشارکت کنند. برای شرکت‌های مشارکت‌کننده در پروژه بالادستی این مسئله وجود دارد که تحت چه سازوکاری‌هایی، حقوق، تعهدات و مسئولیت‌های مربوط به پروژه را بین خود تقسیم کنند. در این کتاب، ضمن پرداختن به انواع قراردادهای مشارکت در صنعت نفت و گاز، با بررسی نمونه قراردادها و رویکردهای حقوقی موجود و بهره‌ بردن از تجربیات قراردادی نویسنده، به مسئله فوق پاسخ داده می‌شود. با توجه به ماهیت قراردادهای جوینت‌ونچر، می‌توان از این کتاب، برای تنظیم قراردادهای مشارکت در سایر صنایع نیز بهره جست.

چاپ اول این کتاب با قیمت 850 هزار ریال در پاییز 1400 عرضه شد.

علاقه‌مندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب با شماره 02188911001-3  مرکز انتشارات جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی تماس بگیرند.

 

 

کلید واژه ها: قرارداد های مشارکت در صنعت نفت و گاز چاپ کتاب مرکز انتشارات جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی


( ۸ )

نظر شما :