اولین دوره بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ علامه منش

گزارش فرصت های کارآموزی منش-اولین دوره بوت کمپ (کارآموزی تخصصی) دیجیتال مارکتینگ
۱۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۸ کد : ۳۷۷۶۷ تاپ خبر ستفا
اولین دوره بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ علامه منش

 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی، مرکز نوآوری و شتابدهی غرب استان تهران (علامه منش) در حوزه‌ی کارآفرینی اقدام به برگزاری دوره‌های کارآموزی تخصصی در قالب فرصت های کارآموزی منش کرده است. اولین دوره آن، با عنوان «دوره‌ی بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ»، در خردادماه 1400 آغاز و در مهر ماه 1400 به پایان رسید. در این دوره سرفصل‌هایی همچون :

 مفاهیم اولیه استارتاپ، مفاهیم اولیه دیجیتال مارکتینگ، آشنایی با اصول سئو، آشنایی با اصول تولید محتوا، آشنایی با شبکه‌های اجتماعی و... آموزش داده شد و همچنین فرصتی برای شرکت‌کنندگان فراهم شده بود تا با انجام پروژه‌های واقعی خود را برای ورود به محیط کسب‌وکار آماده کنند.

این دوره ها معمولا به صورت آنلاین بوده و علاقه مندان می توانند بعد از ثبت و تکمیل فرم شرکت در دوره های بوت کمپ و مصاحبه حضوری، سپس طی کردن فرآیند ثبت نام در آن شرکت کنند.

همچنین شرکت‌کنندگان و دانشجویان در پایان دوره‌های بوت کمپ (دوره های تخصصی کارآموزی) بعد از ارزیابی نهایی و کسب نمرات قبولی به شرکت‌ها و استارتاپ‌های مختلف و مرتبط با علاقه آن‌ها جهت استخدام معرفی خواهند شد و یا در پروژه‌های مرکز نوآوری و شتابدهی مشارکت و همکاری خواهند داشت، که قطعا فرصتی بسیار مناسب برای کسب تجربه و شبکه‌سازی برای آنان به همراه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اطلاعیه ها در خصوص زمان و نحوه برگزاری دوره‌های آتی مرکز نوآوری و شتابدهی غرب استان تهران جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی (علامه منش) و شرکت در فرصت های کارآموزی منش به وب سایت رسمی مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی (علامه منش) به نشانی  : علامه منش Allamehmanesh مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 02165586014 تماس حاصل فرمایند.

برای ورود به صفحه فرصت های کارآموزی منش اینجا کلیک کنید .

کلید واژه ها: اولین دوره بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ علامه منش فرصت های کارآموزی منش اولین دوره بوت کمپ (کارآموزی تخصصی) دیجیتال مارکتینگ کارآموزی تخصصی مرکز نوآوری و شتابدهی غرب استان تهران (علامه منش) علامه منش


نظر شما :