دیدار معاون فرهنگی و روابط عمومی نهاجا با رئیس جهاد دانشگاهی علامه طباطبایی

تاکید بر ارتقاء توان علمی و تخصصی کارکنان، خانواده ها و سربازان
۱۶ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۸ کد : ۳۷۶۴۹ عمومی تاپ خبر
حجت الاسلام والمسلمین بنیادی و سرکار خانم دکتر موسوی بر همکاری های دوجانبه در راستای ارتقاء توان علمی و تخصصی کارکنان، خانواده ها و سربازان وظیفه تاکید کردند.
دیدار معاون فرهنگی و روابط عمومی نهاجا با رئیس جهاد دانشگاهی علامه طباطبایی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد طباطبایی، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با اشاره به جایگاه نیروی هوایی ارتش در ایجاد و تولید امنیت کشور گفت: مهم ترین قشر هر جامعه کسانی هستند که امنیت سازی می کنند و در سایه این امنیت است که می توان فعالیت های علمی، تخصصی، پژوهشی و آموزشی را بدون هیچ ترس و واهمه ای انجام داد .
وی تصریح کرد: برای اینکه عزیزان و کارکنان در نیروی هوایی بتوانند موفق عمل کنند و از آسمان این کشور به خوبی محافظت کنند نیاز به آرامش روحی و ذهنی دارند واین آرامش مولفه ای است که از طریق خانواده ها تامین می گردد و جهاد دانشگاهی میتواند با همکاری های خود این آرامش را هم در خانواده ها و فرزندان و هم در کارکنان و سربازان وظیفه با آموزش های تخصصی خود فراهم سازد.
معاون فرهنگی و روابط عمومی نهاجا در ادامه تاکید کرد: هدف از این دیدار این است که بتوانیم با پتانسیلی که جهاد دانشگاهی دارد برای فرزندان و خانواده ها و در محوری دیگر برای کارکنان وظیفه کارهای اثر بخشی در راستای مقابله با آسیب و آشوب های کنونی انجام دهیم و آنان را از بروز هر گونه لطمه ای حفظ نماییم.
در ادامه دکتر موسوی ضمن بیان پیشینه ای از جهاد دانشگاهی گفت: تمام دغدغه ی جهاد دانشگاهی رفع آسیب ها و مسائل مخرب اجتماعی برپایه علم و اشتغالزایی است و بخشی از این آسیب ها ناشی از وضعیت اقتصادی جامعه نشات میگیرد که بحمدالله جهاد دانشگاهی در سال های گذشته با اشتغالزایی برای خانواده های کم بزاعت توانسته است مقداری از این رسالت دانشگاهی خود را انجام دهد.
وی تصریح کرد: در حوزه ی آموزش های تخصصی نیز ما میتوانیم با توجه به تجربیاتی که در چندین سال گذشته  کسب کرده ایم و با توجه به نیاز و خواستار آموزشی در بخش های خانواده، فرزندان و کارکنان وظیفه و در حوزه های مختلف در کنار نیروی هوایی ارتش باشیم و بتوانیم دین خود را در این عرصه ادا کنیم.


نظر شما :