فصل اول رادیو نشان علامه منش

گفت وگو با بنیان گذار و مدیر عامل اخبار رسمی

گزارش فصل اول رادیو نشان گفت و گو با کارآفرینان برتر ایران- آقای مجید کثیری (اخبار رسمی)
۱۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۹ کد : ۳۷۷۶۵ تاپ خبر ستفا
گفت وگو با بنیان گذار و مدیر عامل اخبار رسمی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی، فصل اول برنامه گفت و گو با کارآفرینان برتر ایران "رادیونشان" در اولین قسمت خود میزبان جناب آقای مجید کثیری، مدیرعامل و موسس استارتاپ اخبار رسمی، بوده است. این قسمت از رادیونشان در سه بخش منتشر شده است که بخش اول به زندگینامه‌ی آقای مجید کثیری، بخش دوم به نقش روابط عمومی و کسب و کارهای مشابه اخبار رسمی در کسب ‌وکارها و در بخش نهایی به توضیحی در خصوص یک کمپین رسانه‌ای یا کمپین روابط عمومی موفق می‌پردازد.

جناب آقای کثیری، متولد 1358 و فارغ التحصیل رشته‌ی MBA،  فعالیت خود را از حوزه روزنامه‌نگاری تجاری آغاز کرده و پس از مدتی موفق به تاسیس اخبار رسمی شد. ایشان در این قسمت از برنامه‌ی رادیونشان از تفاوت اخبار رسمی به عنوان اولین نیوزوایر در ایران با سایر پلتفرم‌های تبلیغاتی صحبت می‌کنند و به این موضوع اشاره دارند که سرعت و شفافیت در فرآیندهای مربوط به اخبار رسمی و همچنین نیروی انسانی کارآمد با تفکر و سواد رسانه‌ای مناسب مزیت مهم اخبار رسمی در قیاس با سایر رقبا به شمار می‌رود.

جناب آقای کثیری چالش‌های کسب‌و‌کار در ایران را به دو بخش چالش‌های شروع کسب‌وکار و چالش‌های توسعه‌ی کسب‌و‌کار تقسیم می‌کنند؛ طبق تجربه‌ی شخصی ایشان، ناشناخته بودن مسیر راه اندازی یک نیوزوایر در ایران به دلیل نبود استارتاپی مشابه آن و نبود مشاور خوب در آغاز فعالیت اخبار رسمی به عنوان چالش های شروع اخبار رسمی و همچنین کمبود منابع انسانی کارآمد و بروکراسی اداری و مالیاتی را از جمله چالش‌های توسعه‌ای فعالیت‌های اخباررسمی بر شمرده اند.

ایشان در سخنان پایانی خود یادآور می‌شوند که مزیت روابط عمومی برای کسب‌وکارها در تولید یک رپورتاژ آگهی خلاصه نمی‌شود بلکه، روابط عمومی راه برون رفت شرکت‌هایی خواهد بود که درگیر بحران رسانه‌ای می‌شوند و به آن‌ها کمک می‌کند که رفتار مناسبی را در مقابله با آن از خود نشان دهند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و گوش فرادادن به رادیو نشان می‌توانند به آدرس مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی :  علامه منش allamehmanesh  مراجعه نمایند.

برای ورود به علامه منش اینجا کلیک کنید.

کلید واژه ها: رادیونشان مرکز نوآوری و شتابدهی غرب استان تهران (علامه منش) گفت وگو با بنیان گذار و مدیر عامل اخبار رسمی گفت و گو با کارآفرینان برتر ایران- آقای مجید کثیری


نظر شما :