اولین رویداد تخصصی حوزه پوشاک (الگو)

گردهمایی کسب و کارهای دیجیتال، کارآفرینان و استارتاپ ها

بهمن ماه ۱۳۹۸ – دانشگاه علامه طباطبایی
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۶۲۴۶ عمومی تاپ خبر ستفا

اولین رویداد تخصصی حوزه پوشاک (الگو) باهدف: نوآوری در بازاریابی آنلاین، ارائه تجربیات متخصصان این حوزه، شبکه سازی و برگزاری کارگاه آموزشی، روز یکشنبه مورخ ۲۷ بهمن ماه سال جاری با همکاری جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی، سازمان فناوری اطلاعات ایران (فاوا)، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، انجمن علمی MBA دانشگاه علامه، گروه پاتکو و شرکت سنجاق در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه واقع در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد علامه، نخستین دوره از این رویداد با عنوان " نوآوری در بازاریابی با محوریت کسب و کارهای آنلاین در حوزه پوشاک " و  با هدف توانمند سازی مخاطبان و علاقه مندان به حوزه های برندسازی، فروش و بازاریابی آنلاین یکشنبه مورخ 27 بهمن ماه سال جاری در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار گردید. در این رویداد فرصتی فراهم شد تا شرکت کنندگان بتوانند رزومه خود را در اختیار حامیان و تیم الگو قرار بدهند و از این طریق تجربه بهتری از شبکه سازی را تجربه نمایند. همچنین کانترهایی جهت مشاوره شغلی تعبیه شده بود تا شرکت کنندگان بهتر بتوانند در زمینه های مختلف کسب و کار مشاوره بگیرند. از جمله کارگاه های برگزار شده در این رویداد می توان به کارگاه مدیریت برندسازی کسب و کارهای پوشاک، کارگاه کمپین های بازاریابی دیجیتال و کارگاه بازاریابی محتوا اشاره کرد.

در بخش اول این رویداد کاوه یزدی فرد (مربی نوآوری کسب و کارها و مدیر ارشد نوآوری شرکت سحاب پرداز) در خصوص نوآوری در mvp  و محصول کسب و کارهای اینترنتی پوشاک ، سام ضرابی (مدیر گسترش هلدینگ زیوان تجارت گلدیس) با موضوع خرده فروشی در مراکز خرید پوشاک و سهراب رحیمی (مشاور برندینگ کسب و کارهای پوشاک) با موضوع مدیریت برندسازی در کسب وکار پوشاک - بازاریابی و برندسازی به سخنرانی پرداختند.

در پنل دوم رویداد، کارآفرینان صنعت پوشاک و کارشناسان این حوزه : دکتر شریعت پناهی (مدیر اداره مشاوره و خانواده اداره کل امور بانوان شهرداری تهران ) و بنیامین اسلامی ( مدیر عامل پوشاک الیاف طبیعی آندیا) از راههای موفقیت، فرصت ها و چالش ها در این صنعت صحبت کردند و راهکارهایی در راستای فروش و طراحی و تولید و بازاریابی محصولات ارائه نمودند.  

در بخش سوم نیز منوچهر صدری خانلو (مدیر عامل شرکت بازار آنلاین خدمات سنجاق) در خصوص ترندهای محتوایی در تبلیغات همسان پوشاک و حامد وثوقی (مشاور و استراتژیست دیجیتال مارکتینگ وموسس آژانس دیجیتال مارکتینگ نادین ایده) با موضوع کمپین های بازاریابی دیجیتال- اینفلوئنسر مارکتینگ صحبت نمودند.

سپس در پنل نوآوری استارتاپ ها به گفت و شنود با علی عموزاده (مدیر ارشد اجرایی فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل)، مهرشاد موسی خانی (موسس و مدیر عامل شرکت جستجوگر اینترنتی لباس بوتیک)، سارا هاشمی (موسس و مدیر عامل اپلیکیشن وینک) و مهدی محسنیان (موسس و مدیر عامل شبکه اجتماعی تخصصی برندهای مد و پوشاک برندکده) پرداخته  شد.

 دکتر بیجندی (معاون محترم جهاددانشگاهی و سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی)، دکتر رضایی (مدیرکل فاوا استان تهران) و مهندس بختیاری ( معاون محترم پارک ها و مراکز رشد جهاددانشگاهی) از میهمانان ویژه این رویداد بودند.

از دیگر برنامه های اجرایی این رویداد دریافت رزومه از شرکت کنندگان و معرفی آنان به استارتاپ ها و شرکت های حاضر در رویداد جهت مصاحبه کاری ، بازدید از شرکت دیجی کالا و مشاوره شغلی جهت مشاوره شرکت کنندگان و شبکه سازی و پرسش و پاسخ با دیگر شرکت کنندگان، حامیان و سخنرانان رویداد در راستای ارتباط و تعامل مضاعف بود.

 

 

کلید واژه ها: اولین رویداد تخصصی حوزه پوشاک " الگو " گردهمایی کسب و کارهای دیجیتال، کارآفرینان و استارتاپ ها رویداد الگو


نظر شما :